28 Şubat 2013 Perşembe

http://www.ilknurundunyasi.com/2013/02/ikikizcomdan-1-takipcimize-ev-ceketi-1.html

Kitap Tutkusu: OKUYAN KIZLAR KULÜBÜ'NDEN EPHESUS YAYINLARI KATKIL...

Kitap Tutkusu: OKUYAN KIZLAR KULÜBÜ'NDEN EPHESUS YAYINLARI KATKIL...: Merhaba arkadaşlar, İlk blog turumuz olması nedeniyle Ephesus Yayınları'nın katkıları ile bir üyemize çekilişle okuoku.com dan 50...

MASUM İNCİLER: Güvenevim'den 50 TL Çek Hediye Ediyoruz

MASUM İNCİLER: Güvenevim'den 50 TL Çek Hediye Ediyoruz: Sınırsız müşteri memnuniyeti prensibiyle çalışan Güven Evim , tamamen yerli sermaye ile kurulmuş bir site. Evinizde ihtiyaç duyabileceğin...

NURSENLE KADINA DAİR : MODALİNE PARK TAN 5 KİŞİYE MÜKEMMEL ELBİSE HEDİYEM...

NURSENLE KADINA DAİR : MODALİNE PARK TAN 5 KİŞİYE MÜKEMMEL ELBİSE HEDİYEM...: Hakkımızda Vizyonumuz  Kumaş kadar yakın bizi saran, iyi hissettiren başka bir şey yoktur herlade hayatımızda ve aynaya baktığımızda b...

EGE' nin İncisi İZMİR' imden Merhaba........: Hanımlar hadi yine iyisinizzzzzzzzzzzz....:)))))))...

EGE' nin İncisi İZMİR' imden Merhaba........: Hanımlar hadi yine iyisinizzzzzzzzzzzz....:)))))))...:                                    MODALİNE PARK ARACILIĞIYLA 2  İZLEYİCİMİZE ÇOK  ŞIK ELBİSE HEDİYE EDİYORUZ............               ...

27 Şubat 2013 Çarşamba

YAĞMUR DAMLASI: Kadınlar Gününe Özel Ekonomik Ayakkabı dan Hediye

YAĞMUR DAMLASI: Kadınlar Gününe Özel Ekonomik Ayakkabı dan Hediye:           KADINLAR GÜNÜNE ÖZEL EKONOMİK AYAKKABI dan HEDİYEMİZ VAR                                                                       ...

Campaigns by Gulsen Dogan: Havhaware.com ile Sizlere Çift Kişilik Pike Takımı...

Campaigns by Gulsen Dogan: Havhaware.com ile Sizlere Çift Kişilik Pike Takımı...: Evinize değer  katmak adına açılan Havhaware.com sizlere tanıştırıyorum. Sitemizde; Eşinize, sevgilinize ya da arkadaşınıza ara...

!!! Tozpembe.Net !!!: Bloğumun 1.Yıl Çekilişi Keramika Seramik Pasta Tab...

!!! Tozpembe.Net !!!: Bloğumun 1.Yıl Çekilişi Keramika Seramik Pasta Tab...: Yaşasınn dün 1 yaşına girdik:) Ne çabuk büyüyorlar değil mi, duygulanmamak elde değil ühühü :) 1.Yıl çekilişimiz bomba gibi. bu yıl çıt...

http://masumkedi87.blogspot.com/2013/02/renkli-pasaj-ile-4-kisiye-kazak-hediye.html

ŞANS BÖCEĞİ: SELISH SHOES İLE 1 İZLEYİCİME BOT HEDİYEMİZ

ŞANS BÖCEĞİ: SELISH SHOES İLE 1 İZLEYİCİME BOT HEDİYEMİZ: Biz bayanların kalp atışını hızlandıracak ve karşı koyamadığımız alışveriş çılgınlığına neden olan şıklığımızın en önemli parçalarından bir...

26 Şubat 2013 Salı

Kampanyaların Mutfağı: dore çoraptan 2 izleyicime hediyemiz var..

Kampanyaların Mutfağı: dore çoraptan 2 izleyicime hediyemiz var..:                                                        Dore Çoraptan 2 İzleyicime Hediye Paketimiz var Kazanmak ister misiniz ? ...

25 Şubat 2013 Pazartesi

Vamelya'dan Makyaj Çanta & Makyaj Ayna Hediye

Vamelya'dan Makyaj Çanta & Makyaj Ayna Hediye

ŞANS BÖCEĞİ: ŞANS BÖCEĞİ VE İZ DÜKKANI'NDAN HARİKA BİR HEDİYE!!...

ŞANS BÖCEĞİ: ŞANS BÖCEĞİ VE İZ DÜKKANI'NDAN HARİKA BİR HEDİYE!!...: Sevgilinizde eşinizde dostlarınızda farklı bir İz bırakmak ister misiniz? Farklı tasarım seçenekleriyle dolu bir firma blogumun konuğu ...

Creme De La Creme: SUPERSONİC ÇEKİLİŞ:)

Creme De La Creme: SUPERSONİC ÇEKİLİŞ:): Merhaba Arkadaşlar, Geçen ayın ilk günlerinde malumunuz bir çekilişim vardı ve söz verdiğim gibi yarın kazananı sizlerle paylaşacağım,şans...

Kampanyaların Mutfağı: sosyetesifacisi.com ile 5 kişiye hediyemiz var..

Kampanyaların Mutfağı: sosyetesifacisi.com ile 5 kişiye hediyemiz var..: 2007 Yılında E-Ticaret Sektöründe yerini alan Sosyete Şifacısı Bitkisel Ürünler ve Kişisel Kozmetik Kategorilerinde sektörde sür... sosyetesifacisi.com

23 Şubat 2013 Cumartesi

Serap Tan: Benden Size Doğum Günü Hediyesi!

Serap Tan: Benden Size Doğum Günü Hediyesi!: Pazar günü doğum günüm malum.. O zaman ben de sizinle kutlayayım:) Aranızdaki şanslı 2 takipçimden birine bu iki "River Island Marka...

Kitap Bahçesi: Çekilişim varrrr!

Kitap Bahçesi: Çekilişim varrrr!: Uzun bir çekiliş arasından sonra tekrar merhaba arkadaşlar. Bu seferki çekilişimi çok yönlü yapmak istedim. Şu sıralar el işleri ve hobiler...

http://www.nursevincelezzetler.com/2013/02/feradem-uyku-seti-tek-kisilik-ancora_10.html

Feradem Uyku Seti Tek Kişilik Ancora Ödüllü Yarışmada Nursevin'ce Lezzetler  bloğunda yapılıyor;http://www.yemekgurmesi.com/
ve
http://www.bayanaucuz.com/index.php?p=u&id=5474
sponsorluğunda yapılacaktır
Son Gün:1 Mart   http://www.nursevincelezzetler.com/2013/02/feradem-uyku-seti-tek-kisilik-ancora_10.html





esmer güzeli: cokmutluyum.com ile 1 izleyicime zarif bir hediye

esmer güzeli: cokmutluyum.com ile 1 izleyicime zarif bir hediye: İnsan neden mutlu olur?  Neler insanı mutsuz eder? İnsanın hayatında mutluluğunu paylaşacağı ya da mutsuzken, düşerken elini tutabile...

Mavi Dünyam: Ufak Bir Çekiliş =)

Mavi Dünyam: Ufak Bir Çekiliş =): Birkaç kullanmadığım ürün varken ve ne zamandır hediye vermeyi istiyorken yanına ufak tefek birşeyler daha ekleyip sizlere vereyim istedim. ...

•Dörtdörtlükblog•: ☛ 1000 İzleyici Çekilişi ☚

•Dörtdörtlükblog•: ☛ 1000 İzleyici Çekilişi ☚:  Aylardır Twitter üzerinden bahsettiğimiz çekiliş günü geldi çattı. Geçtiğimiz günlerde Dörtdörtlükblog'u takip edenlerin sayısı 1000 kişiye...

Cadı'nın Kozmetik Kazanı: 8 Mart Dünya Kadınlar Gününe Özel Bioderma Çekiliş...

Cadı'nın Kozmetik Kazanı: 8 Mart Dünya Kadınlar Gününe Özel Bioderma Çekiliş...: Herkese merhaba, 8 Mart Dünya Kadınlar günü yaklaşırken sizlere küçük ama herkesin kabul ettiği aşağıdaki hediyeleri vermek istedik...

18 Şubat 2013 Pazartesi

Sevdanın Dünyası: Çekilişim Var! Hediye Zamanı #7

Sevdanın Dünyası: Çekilişim Var! Hediye Zamanı #7: Ne zamandır 850. izleyici nedeni ile hediye vermek istesem de, istediğim hediyeyi bulup fotoğraflarını da çektiğim halde yazı yazma...

15 Şubat 2013 Cuma

Sema' nın bloğuna hoş geldiniz: TESETTÜR CENNETİ NDEN 1 KİŞİYE AKER EŞARP HEDİYE

Sema' nın bloğuna hoş geldiniz: TESETTÜR CENNETİ NDEN 1 KİŞİYE AKER EŞARP HEDİYE: Ürünlerini çok beğendiğim bir site ile tanıştım. http://www.tesetturcenneti.com Tesettür Cenneti kaliteli tekstil ürünlerini  indiriml...

ŞANS BÖCEĞİ: NOMARKA İLE 1 İZLEYİCİME HEDİYEMİZ VAR !!!

ŞANS BÖCEĞİ: NOMARKA İLE 1 İZLEYİCİME HEDİYEMİZ VAR !!!: Yepyeni bir kampanya ile sizlerleyim..İç giyim tüm bayanların ortak zevklerinden biridir. İşte fantazi iç giyim ve diğer iç giyim ürü...

ŞANS BÖCEĞİ: ALIŞVERİŞ KEYFİ GELİYO GELİYO ile 2 İZLEYİCİME HAR...

ŞANS BÖCEĞİ: ALIŞVERİŞ KEYFİ GELİYO GELİYO ile 2 İZLEYİCİME HAR...: Hızlı ve pratik yol olan  internet üzerinden alışverişin yaygınlaştığı  g ünümüzde   GELİYOGELİYO.COM 'u tercih ederek, internete bağl...

http://ojelifilozof.blogspot.com/2013/02/ilk-cekilisiiiimmmmmm.html?fb_action_ids=10151441550094265&fb_action_types=og.likes&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=288381481237582

Sihirli Mavinin Dünyası: Veeeee Hediye Zamanı!

Sihirli Mavinin Dünyası: Veeeee Hediye Zamanı!: Aslında 14 Şubat Sevgililer Günü'ne özel bir çekiliş yapmayı çok istedim, fakat ne yazık ki sağlık sorunlarım nedeniyle çekilişi ertelemek z...

http://ozlemcacim.blogspot.com/2013/02/wedding-dekor-isbirligi-ile-5-kisiye.html

14 Şubat 2013 Perşembe

ŞANS BÖCEĞİ: MODA-GECE ile IŞILTILI GECELERİNİZ İÇİN HEDİYELERİ...

ŞANS BÖCEĞİ: MODA-GECE ile IŞILTILI GECELERİNİZ İÇİN HEDİYELERİ...: Gecelerin modasını ayağınıza getiren bir site ile tanıştırmak istiyorum sizleri.... İç giyim konusunda birçok kaliteli ürünü bulabilece...

ŞANS BÖCEĞİ: MARKALONGA ile GÜZELLİĞİNİZE GÜZELLİK KATACAK MAKY...

ŞANS BÖCEĞİ: MARKALONGA ile GÜZELLİĞİNİZE GÜZELLİK KATACAK MAKY...: “Sadece Güzelliğiniz İçin”  düşüncesinden yola çıkarak özel bir dal olan makyaj, parfüm ve kişisel bakım ürünlerinin yer aldığı bir sit...

NURSENLE KADINA DAİR : HERSEYSTOKTA DAN 6 KİŞİYE HEDİYEMİZ VAR

NURSENLE KADINA DAİR : HERSEYSTOKTA DAN 6 KİŞİYE HEDİYEMİZ VAR: evet arkadaşlar yine harika bir firmamızla buradayım sizlere hediyelerimizde var ama öncesinde sizler için siteden seçtiğimiz bir kaç res...

http://fiyuvfit.blogspot.com/2013/02/kisiye-ozel-cekilis-baslad-haanm.html

NURSENLE KADINA DAİR : MARKAFAN DAN 5 KİŞİYE ÇANTA HEDİYEMİZ

NURSENLE KADINA DAİR : MARKAFAN DAN 5 KİŞİYE ÇANTA HEDİYEMİZ: Hakkımızda markafan deneyimli girişimciler ve alışveriş uzmanlarının bir araya gelerek oluşturdukları tüketici dostu bir platformdur. Tü...

http://blog.homesweethome.com.tr/heart-sweet-heart/

7 Şubat 2013 Perşembe

http://www.mamontenka.com/2013/01/mamontenka-ve-kermitten-hediyeler.html

NURSENLE KADINA DAİR : VİVİT ONLİNE.COM DAN 1 KİŞİYE KAP HEDİYE

NURSENLE KADINA DAİR : VİVİT ONLİNE.COM DAN 1 KİŞİYE KAP HEDİYE: Hakkında fevzipaşa caddesi ,zülali çeşmesi sok:2 FATİH/İSTANBUL Tel:02125213265 Misyon MÜŞTERİLERİMİZE ARACI İNTERNET SİTELERİ OLMADA...

http://masumkedi87.blogspot.com/2013/02/esquemari-ile-10-kisiye-birbirinden.html

http://www.makyajblogum.com/2013/01/makyaj-blogum-hediye-cekilisi-inglot-b.html#.URLZg3PQ9vk.twitter

http://ozlemcacim.blogspot.com/2013/02/beebeecomte-isbirligi-ile-3-kisiye.html

Özlem Tuana: ÖZEL TASARLANMIŞ BİR KOLYE İSTER MİSİNİZ?

Özlem Tuana: ÖZEL TASARLANMIŞ BİR KOLYE İSTER MİSİNİZ?: Hediye çekilişlerine bayılıyorum biliyorsunuz, yine bir çekilişle karşınızdayım Takı Tasarımı ile uğraşan çok sevdiğim bir arkadaşımdan b...

4 Şubat 2013 Pazartesi

http://nilguncetin.blogspot.com/2013/01/yakaldidiyor-ile-1-sanslya-canta-hediye.html

ŞANS BÖCEĞİ: ŞANS BÖCEĞİ ve GEPETTO ATÖLYE İLE EN MUTLU ANINIZ ...

ŞANS BÖCEĞİ: ŞANS BÖCEĞİ ve GEPETTO ATÖLYE İLE EN MUTLU ANINIZ ...: İçimizde sakladığımız çocuğu dışarı çıkaran cıvıl cıvıl ve şirin bir firma ile tanıştırmak istiyorum sizleri. Miniklerimiz kuzularımız ...

Hayat Güzel Yaşamayı Bilirsen :): Sevgililer günü için şahane iç giyim hediyemiz :)

Hayat Güzel Yaşamayı Bilirsen :): Sevgililer günü için şahane iç giyim hediyemiz :): Firmamızı Tanıyalım   !!!!!SEVGILILER GUNUNE OZEL KAMPANYA!!!!! SEVGILILER GUNU8NE KADAR YAPACAGINIZ TUM ALISVERISLERDE...

NURSENLE KADINA DAİR : SARANEV DEN 1 KİŞİYE MUHTEŞEM YAN SEHPA HEDİYE

NURSENLE KADINA DAİR : SARANEV DEN 1 KİŞİYE MUHTEŞEM YAN SEHPA HEDİYE: Hakkında SaranEv'in resmi Facebook sayfasına hoşgeldiniz! Evinizi Yeniliklere Açın.. MisyonMüşterilerine hizmetleriyle mutluluk veren, ...

http://www.ilknurundunyasi.com/2013/02/markossa-ile-1-takipcimize-tommy.html

1 Şubat 2013 Cuma

Seby Fashion: Şal çekilişi Başladı..!Acele edin..!

Seby Fashion: Şal çekilişi Başladı..!Acele edin..!: Merhaba Arkadaşlar.. Biraz aradan sonra bomba gibi dönüyorum.Hemde güzel bir çekiliş ile.. Öncelikle Online satış hayatımızın her alanın...

http://www.ilknurundunyasi.com/2013/02/kozmia-ile-1-takipcimize.html

http://www.ilknurundunyasi.com/2013/02/eswmodacom-ile-1-takipcimize-triko.html

http://tannetanne.blogspot.com/2013/02/tannesi-ysl-fondoten-cekilisi-yapyor.html

http://inciserules.blogspot.com/2013/01/eswmodacom-ile-1kisiye-cok-sik-sal.html

Kampanyaların Mutfağı: marjinaltatlar.com işbirliği ile 1 izleyicime kars...

Kampanyaların Mutfağı: marjinaltatlar.com işbirliği ile 1 izleyicime kars...: Sevgili izleyicilerim merhaba , bugün size yöresel ürünler satışı yapan  marjinaltatlar.com  u tanıtacağım ve firmamızın sizlere özel...

Pretty in Pink Bride: Cekilis:Size Bir Hediyem Var:) ♥ My First Giveaway...

Pretty in Pink Bride: Cekilis:Size Bir Hediyem Var:) ♥ My First Giveaway...: Çeyizim için aldığım bu silikon kapaklardan biri aranızdan birinin olacak:)  Paşabahçe'de gördüğüm ilk anda vurulduğum bu bardak kapakl...

http://ozlemcacim.blogspot.com/2013/01/ninanscomte-isbirligi-ile-3-kisiye-100.html

! LAZANYA-NIN GÜNLÜĞÜ: Okuyucularıma Hediye Dağıtıyorum!

! LAZANYA-NIN GÜNLÜĞÜ: Okuyucularıma Hediye Dağıtıyorum!: Merhaba, çok güzel bir haberim var sizlere.   indirimlr.com  sitesindeki istediğiniz bir markadan, 100TL'lik bir ürün seçeceksiniz ve onu...